|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van de 1
|
[ 10 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
joris.kammenga
|
Berichttitel: Ossenzijl (DAC) 9 aug Geplaatst: ma 10 aug 2009, 12:41 |
|
 |
| member |
Geregistreerd op: do 11 jun 2009, 16:48 Berichten: 63 Woonplaats: Losdorp
|
_________________ [Foto Video Kammenga] Als ik u was, zou ik er heen crossen!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
boskje
|
Berichttitel: Re: Ossenzijl (DAC) 9 aug Geplaatst: ma 10 aug 2009, 16:27 |
|
 |
| crosser |
 |
|
|
mooie foto's vooral de 4de (daar staat mijn neus op)
_________________ Renault fuego 2.0 16v Renault fuego 2.0 16v Renault fuego 2.2 8v Renault 21 2.2 8v Renault 19 1.4. i.E. Ford sierra 2.0 Dohc Ford sierra 2.0 Dohc Volvo 440 1.8 Opel Astra 2.0 16v Opel Astra 1.4 8v Opel Astra 1.4 8v
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Lennard
|
Berichttitel: Re: Ossenzijl (DAC) 9 aug Geplaatst: ma 10 aug 2009, 18:39 |
|
 |
| crosser |
|
|
Het was weer een pittig dagje bij de DAC
een hoop bekende namen die uit de uitslag geschrapt zijn al dan niet terecht,
santing snippe etc.. maar de dac heeft eindelijk besloten op te treden tegen het opvoeren!
alleen dan wichard hier ook van het forum in het ziekenhuis belande en dat ik de bak in 3 stukken liet draaien! verder was het wel een mooie dag
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
vlugge Japie
|
Berichttitel: Re: Ossenzijl (DAC) 9 aug Geplaatst: ma 10 aug 2009, 19:31 |
|
 |
| Beheerder |
 |
Geregistreerd op: za 29 dec 2007, 23:13 Berichten: 2292 Woonplaats: Pannerden
|
|
Mooie foto's
Wat is er met Wichard aan de hand?? Niks ergs mag ik hopen?
_________________ 86' Honda Civic 1.6 SR daily driver,Nissan 200SX S13 streetdriftcar,Honda Civic EG 1.6 crossslut
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
joris.kammenga
|
Berichttitel: Re: Ossenzijl (DAC) 9 aug Geplaatst: ma 10 aug 2009, 19:46 |
|
 |
| member |
Geregistreerd op: do 11 jun 2009, 16:48 Berichten: 63 Woonplaats: Losdorp
|
vlugge Japie schreef: Mooie foto's
Wat is er met Wichard aan de hand?? Niks ergs mag ik hopen? Las op de gastenboek van de DAC, van hem zelf dat hij weer terug was met schouder en nek pijn. Was rechtstandig een baanpostin gereden.
_________________ [Foto Video Kammenga] Als ik u was, zou ik er heen crossen!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
burny
|
Berichttitel: Re: Ossenzijl (DAC) 9 aug Geplaatst: ma 10 aug 2009, 20:07 |
|
 |
| crosser |
|
|
mafkezen,
conclusie is gewoon:
mensen hebben opgevoerd,
organisatie had misschien voor een tent of iets kunnen zorgen..
wat ik wel gek vindt, kijk ik doe autocross echt voor de lol en om de snelheid en ook ik pomp er redelijk wat geld in, maar ik heb lang nog niet alles vervangen aan me auto zoals een versnellingsbak , kleppendeksel zou me nog wel lukken maar een bak eronder uithalen.. dat moet ik toch echt op me gemakje doen hoor hahaha , ik bedoel je bent toch niet allemaal automonteur, wat nou als je echt niet weet hoe je zo'n bak eraf moet halen.. mag je dan soms niet bij de knaf crossen ofzo?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
burny
|
Berichttitel: Re: Ossenzijl (DAC) 9 aug Geplaatst: ma 10 aug 2009, 20:07 |
|
 |
| crosser |
|
|
owja
Wichard sterkte man..
tijd voor een hete stenen behandeling + massage!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Wichard
|
Berichttitel: Re: Ossenzijl (DAC) 9 aug Geplaatst: ma 10 aug 2009, 21:33 |
|
 |
| crosser |
Geregistreerd op: do 22 jan 2009, 21:09 Berichten: 398 Woonplaats: creil
|
burny schreef: owja
Wichard sterkte man..
tijd voor een hete stenen behandeling + massage! En dan het liefst van een mooi blonde  Haha... Achter valt het gelukkig allemaal mee. Beter 1 keer teveel naar het ziekenhuis dan 1 keer te weinig.. Nu nog erg veel spierpijn wat volgens de doktoren nog wel enkele dagen blijfbaar is. Weet iemand toevallig ook wie de comentator was? Toch een mooie dag gehad tot aan de finale:) Dat de dac nu streng is met het controleren van de autos vind ik een goede zaak. De bestuurders zullen dan best wel goed kunnen sturen maar om zo hard in te lopen op de zelfde soort auto op het rechte stuk is toch wel duidelijk wat aan geschroeft.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
burny
|
Berichttitel: Re: Ossenzijl (DAC) 9 aug Geplaatst: di 11 aug 2009, 07:34 |
|
 |
| crosser |
|
Wichard schreef: burny schreef: owja
Wichard sterkte man..
tijd voor een hete stenen behandeling + massage! En dan het liefst van een mooi blonde  Haha... Achter valt het gelukkig allemaal mee. Beter 1 keer teveel naar het ziekenhuis dan 1 keer te weinig.. Nu nog erg veel spierpijn wat volgens de doktoren nog wel enkele dagen blijfbaar is. Weet iemand toevallig ook wie de comentator was? Toch een mooie dag gehad tot aan de finale:) Dat de dac nu streng is met het controleren van de autos vind ik een goede zaak. De bestuurders zullen dan best wel goed kunnen sturen maar om zo hard in te lopen op de zelfde soort auto op het rechte stuk is toch wel duidelijk wat aan geschroeft. Wichard , heb je het medicijn bier al geprobeerd, als je er genoeg van neemt voel je het vanzelf niet meer  , je stond dus wel in de finale , das mooi
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Wichard
|
Berichttitel: Re: Ossenzijl (DAC) 9 aug Geplaatst: di 11 aug 2009, 08:28 |
|
 |
| crosser |
Geregistreerd op: do 22 jan 2009, 21:09 Berichten: 398 Woonplaats: creil
|
burny schreef: Wichard schreef: burny schreef: owja
Wichard sterkte man..
tijd voor een hete stenen behandeling + massage! En dan het liefst van een mooi blonde  Haha... Achter valt het gelukkig allemaal mee. Beter 1 keer teveel naar het ziekenhuis dan 1 keer te weinig.. Nu nog erg veel spierpijn wat volgens de doktoren nog wel enkele dagen blijfbaar is. Weet iemand toevallig ook wie de comentator was? Toch een mooie dag gehad tot aan de finale:) Dat de dac nu streng is met het controleren van de autos vind ik een goede zaak. De bestuurders zullen dan best wel goed kunnen sturen maar om zo hard in te lopen op de zelfde soort auto op het rechte stuk is toch wel duidelijk wat aan geschroeft. Wichard , heb je het medicijn bier al geprobeerd, als je er genoeg van neemt voel je het vanzelf niet meer  , je stond dus wel in de finale , das mooi Haha, niet iedereen heet joast...  Heb nog geen druppel gehad nadetijd. In de finale ging het mis. manche 2 keer 3 en 1 keer 2.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van de 1
|
[ 10 berichten ] |
|